مضرات قهوه لاته گانودرما دکتر بیز

.

.

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :

» ارديبهشت 1402
» تير 1395
» خرداد 1395


» اسپرت اریو
» اپشن اریو z300
» کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آسمان آبی و آدرس rafigham.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS
مضرات قهوه لاته گانودرما دکتر بیز
نویسنده امیر عباس تاریخ ارسال یک شنبه 31 ارديبهشت 1402 در ساعت 9:20

قارچ گانودرما چیست؟
قارچ گانودرما را سلطان گیاهان دارویی می دانند. این لقب به دلیل فواید زیاد و عجیب این قارچ است. قارچ گانودرما یکی از کامل ترین مواد غذایی در جهان به حساب می آید. این قارچ از شاخه چتری به رنگ قرمز است. و معمولا در امتداد تنه درخت حرکت می کنید.

این قارچ هزاران سال است که در تب سنتی فرهنگ های آسیای شرقی استفاده می شود. در گذشته استفاده از این قارچ مختص افراد ثروتمند و اشراف بود.

از خواص این قارچ می توان به آنتی اکسیدان، کاهش وزن و تناسب اندام، مبارزه با عفونت، درمان افسردگی، سلامت پوست و غیره اشاره کرد.

این گیاه گونه های مختلفی دارد که همه آنها خوراکی نیستند. مدل قارچ استفاده شده در این محصول گانودرما لوسیدوم می باشد.

مضرات قارچ گانودرما
مصرف خام قارچ گانودرما در شرایط عادی توصیه نمی شود. زیرا هر گیاهی علاوه بر مواد مغذی دارای یک سری ترکیبات فعال و گاه مضر یا سمی است. مصرف بی رویه این قارچ به صورت خام در کوتاه مدت می تواند باعث تهوع، اسهال و سردرد شود. از مضرات قارچ گانودرما در دراز مدت می توان به مواردی چون: ایجاد چاقی کبد، برهم زدن تعادل اجزای خون، بروز مشکلات گوارشی و معده اشاره کرد.

با گذراندن فرآیندهایی بر روی این قارچ، عصاره این گیاه به گونه ای فرآوری می شود که اثرات مضر آن تا حد زیادی کاهش می یابد و می توانید بدون نگرانی از مضرات آن آن را مصرف کرده و با تهیه قهوه لاته گانودرما از خواص آن بهره مند شوید.

انواع قهوه با قارچ گانودرما در فروشگاه مستر بیز
وب سایت مستر بیز در نمایش محصولات گانودرما به قهوه لاته محدود نمی شود. بنابراین این قارچ را در ترکیب با قهوه های دیگر تولید می کند.

هر کدام از این محصولات ویژگی های خاص خود را دارند، اما همگی حاوی خواص قارچ گانودرما هستند. از دیگر محصولات کسب و کار قهوه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قهوه سوپریم گانودرما
قهوه فوری موکا با قارچ گانودرما
قهوه ماسالا با قارچ گانودرما
آقای گانودرما هات چاکلت بیز
نحوه استفاده از قهوه لاته فوری گانودرما به شرح زیر است:
روش استفاده از این قهوه بدین صورت است که ابتدا باید گانودرما لاته را در فنجان بریزید سپس آب جوش یا شیر داغ را روی آن بریزید و پس از کمی هم زدن می توانید آن را بنوشید. مقداری یخ به آن اضافه کنید تا کرمی تر شود.

قهوه فوری لاته گانودرما دکتر بیز

خرید کافه لاته با عصاره قارچ گانودرما

این محصول به محض ورود به بازار با طرفداران زیادی روبه‌رو شد. همین امر باعث شد تا افراد سودجو با فروش اجناس فیک، بازار خرید محصولات گانودرما را ناامن کنند.

فروشگاه ما یکی از نمایندگی‌های ارائه محصولات  بیز در شهر‌های تهران و کرج است؛ که با راه اندازی فروشگاه آنلاین این امکان را فراهم کرده که علاقه‌مندان به محصولات شرکت بیز بتوانند با خیالی آسوده کالای مد نظر خود را سفارش دهند.

بسته‌های کافه لاته گانودرما دارای 20 عدد ساشت قهوه لاته گانودرما است. هر ساشت برای صرف یک فنجان از این قهوه مناسب می‌باشد.

شما می‌توانید با ثبت سفارش محصول مدنظر خود آن را در کم‌ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. همچنین اگر علاقه‌مند به خرید این محصولات به صورت عمده هستید با شمارهای موجود در وبسایت تماس بگیرید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.:: ::.
عناوین آخرین مطالب بلاگ من



.:: Design By :